Thursday 12 October 2017

Forex Fanatiker


Kjære leser, onlineannonser gjør det mulig for oss å levere journalistikken du verdsetter. Vennligst støtte oss ved å ta et øyeblikk for å slå av Adblock on Dawn. Kjære leser, onlineannonser gjør det mulig for oss å levere journalistikken du verdsetter. Vennligst støtte oss ved å ta et øyeblikk for å slå av Adblock on Dawn. Kjære leser, vær så snill å oppgradere til den nyeste versjonen av IE for å få en bedre leseropplevelse Hjem Siste PSL Populære Pakistan Dagens Paper Opinion World Sport Forretningsdatabaser Kultur Blogger Tech Multimedia Archive In Depth KARACHI: Militæret har opplistet vellykkede tester av ulike missiler av hæren og marinen, ordninger for sikkerheten til den kinesiske-pakistanske økonomiske korridoren (CPEC) og målrettede streik av luftvåpen på militante gjemmested til støtte for operasjonen Zarb-i-Azb blant sine prestasjoner i 2016. Ifølge en melding utgitt på sosiale medier av generaldirektør for inter-services public relations (ISPR) på nyttårsaften på lørdag ble en forbedret versjon av Babur-cruisemotilen og den innfødt produserte luft-lanserte raad-missilen blitt testet i løpet av året. Navy-testen lanserte den shore-baserte anti-skip missil Zarb og sparket en overflate-til-overflate anti-skip missil i Nord-Arabiskehavet fra Sword Class Frigate PNS Aslat. Arrangementer for CPECs aktualisering og sikkerhet, som består av et 870km veinett og oppvekst av en spesialavdeling og arbeidsgruppe 88 for sin maritime sikkerhet, ble gjennomført. Ifølge ISPR viste flåten sin årvåkenhet og operasjonell beredskap ved å oppdage og blokkere en indisk ubåt fra å komme inn i pakistanske farvann sør for landskyst. I løpet av året ble det også gjennomført banebrytende et luftkompetansesenter for å styrke PAFs kapasitet for å møte fremtidige utfordringer og gjennomføre kontraterrorisme operasjoner. Pakistans flystyrker C-130 vant det beste flyet troféet på Royal International Tattoo Show i Storbritannia. Publisert i Dawn, 1 januar 2017 Kommentarer (44) Lukket Ashraf Quli 03 Jan, 2017 12:48 Mansoor Ali Khan Jeg vil fortelle deg som den med et riktig poeng med vie w. I stedet for å vise de dyre lekene som disse missilene og jagerflyene, oransjetogene osv., Er det et stort behov for å gi utdanning og helse og rent vann til de fattige i dette landet, sterkt forbedre jordbruket, konstruere riktig kloakksystem , sette opp grunnleggende næringer, osv. Manzoor Hussain 03.03.2017 03:27 Pakistan må fokusere på å få ungdommen høyt utdannet. Alle barn bør få obligatorisk utdanning til 16 år. straff for foreldre som ikke letter dette. Langere høyere utdanning er nødvendig på gradenivå. Alt annet vil bli tatt vare på automatisk. STARZAN Jan 04, 2017 03:50 Dette er IKKE sanksjoner. Bare en rutinemessig rutine, regulering av lisensieringstrinn for å håndtere eksport av militære to-brukskomponenter. Begge regjeringer må forhandle, avgjøre enighet om vilkårene for militærutstyrstransaksjoner. Uavhengig av land, er det nødvendig med et standardklareringsbevis for salg av eksport av slike militære komponenter. Basert på dokumentarbeide vurderinger, eksisterte ingen slike transaksjoner, uansett. Pakistan har ikke importert eller brukt slike komponenter av USAs opprinnelse. Pakistan militærutstyr fabrikker har full service innfødte produksjon amp samling evner. På grunn av USAs missilkomponent-systemer er det høyere faksforsterkningshastigheter, Selv USA-militæret er svært forsiktig med å utnytte slike følsomme, middelmådige ytelseskomponenter. Flere tester utføres for å sikre distribusjonsevne. Nå har ikke militærforsvaret i Pakistan behov for slike dyrebare middelmådige systemer fra USAs govt-produsenter. Så, helt non-issue. Simple 5 8 glidende gjennomsnittlig crossover Ble medlem Aug 2006 Status: Medlem 436 Innlegg Jeg er enig, enkelhet er noen ganger den beste løsningen. Mange mennesker fortsetter å handle med mindre tidsrammer og fortsetter å bli brent. Lengre tidsrammer er de beste. Ikke rart at de fleste profesjonelle handelsfolk bruker bare daglige diagrammer. Jeg vet at UBS-forhandlere gjør det for eksempel. Jeg jobber hos UBS (ikke som handelsmann og ikke i Forex) og noen ganger snakker jeg over telefonen med topp forex-personer på firmaet i Zürich. De jobber bare med daglige diagrammer, støtte - og motstandsnivåer og noen få flere indikatorer. Ingenting fancy, enkle enkle ting. De 58 emas fungerer veldig bra når det trender, mindre når det varierer. Men hvilken indikator fungerer bra på ulike markeder uansett, riktig. Hvis markedene alltid var trending, ville vi alle være skitten rike nå. Problemet med handel, uansett hva (lager, råvarer, forex etc.) er når markedet varierer, periode. Det var da mest fortjeneste oppnådd mens det var trending, brent og du begynner igjen. Morsomt hvordan de fleste nye tråder her lovende for det beste systemet, varer i noen måneder til de alle begynner å innse at hei, i det lange løp, vil det ikke fungere. Hvorfor. Årsak til de ulike tider. Forhåpentligvis kommer alle til å forstå det og slutter å håpe på den hellige gral. Selv handelsnyheter har sine quotreringskvoter: det er når en nyhet ikke beveger valutaen i forventet retning. Hvor mange ganger det har skjedd, og folk blir alle galne, sier ting som kvote, det går ned fordi du ser, nyheten var bra, men ikke så god som det var forventet, og i tillegg til John Doe sa at dette og dette derfor jeg tror at folk håpet på. blah blah blahquot Det er alle BS, alle rene BS. Systemer kommer og går (se på Vegas), og folk ser fortsatt etter det nest beste. Når skal de lære. Hold det enkelt, og du kan ha en sjanse til det, men du vil aldri, bli uhøflig rik på den, spesielt når du starter med liten hovedstad. Jeg kan høres slem og negativ, men vi vet alle at det er sannheten, ellers ville vi ikke være her på jakt etter nye magiske systemer hele tiden. Hvis du, etter å ha forstått det, fortsatt vil spille med det, så nyt turen og ha det gøy. Først når du fjerner alt det økonomiske presset, kan du virkelig ha det gøy og se diagrammer på en annen måte. Lunsj. Lunsj er for wimps Jeg er enig, enkelhet er noen ganger den beste løsningen. Mange mennesker fortsetter å handle med mindre tidsrammer og fortsetter å bli brent. Lengre tidsrammer er de beste. Ikke rart at de fleste profesjonelle handelsfolk bruker bare daglige diagrammer. Jeg vet at UBS-forhandlere gjør det for eksempel. Jeg jobber hos UBS (ikke som handelsmann og ikke i Forex) og noen ganger snakker jeg over telefonen med topp forex-personer på firmaet i Zürich. De jobber bare med daglige diagrammer, støtte - og motstandsnivåer og noen få flere indikatorer. Ingenting fancy, enkle enkle ting. De 58 emas fungerer veldig bra når det trender, mindre når det varierer. Men hvilken indikator fungerer bra på ulike markeder uansett, riktig. Hvis markedene alltid var trending, ville vi alle være skitten rike nå. Problemet med handel, uansett hva (lager, råvarer, forex etc.) er når markedet varierer, periode. Det var da mest fortjeneste oppnådd mens det var trending, brent og du begynner igjen. Morsomt hvordan de fleste nye tråder her lovende for det beste systemet, varer i noen måneder til de alle begynner å innse at hei, i det lange løp, vil det ikke fungere. Hvorfor. Årsak til de ulike tider. Forhåpentligvis kommer alle til å forstå det og slutter å håpe på den hellige gral. Selv handelsnyheter har sine quotreringskvoter: det er når en nyhet ikke beveger valutaen i forventet retning. Hvor mange ganger det har skjedd, og folk blir alle galne, sier ting som kvote, det går ned fordi du ser, nyheten var bra, men ikke så god som det var forventet, og i tillegg til John Doe sa at dette og dette derfor jeg tror at folk håpet på. blah blah blahquot Det er alle BS, alle rene BS. Systemer kommer og går (se på Vegas), og folk ser fortsatt etter det nest beste. Når skal de lære. Hold det enkelt, og du kan ha en sjanse til det, men du vil aldri, bli uhøflig rik på den, spesielt når du starter med liten hovedstad. Jeg kan høres slem og negativ, men vi vet alle at det er sannheten, ellers ville vi ikke være her på jakt etter nye magiske systemer hele tiden. Hvis du, etter å ha forstått det, fortsatt vil spille med det, så nyt turen og ha det gøy. Først når du fjerner alt det økonomiske presset, kan du virkelig ha det gøy og se diagrammer på en annen måte. din negativitet suger. beklager å høre deg tapt i spillet av forex. kanskje noe annet ville være bedre for deg Det ser ut til at du er en god leser. Jeg har faktisk en god handel, og jeg har nytt det enda mer siden du tok den kvotalistiske tilnærmingen og forlot quotholy-grensen som eksisterte. Du vil kanskje lese ting et par ganger mer før du begynner å svare, bare et forslag. Lunsj. Lunsj er for Wimps Vel MrFuture, for det er verdt det, har jeg en tendens til å være enig med deg når det gjelder den forenklede utsikten over handel. I alle mine år med intimitet med markedene, og de mange systemene, og kursene, metodene, komplekset eller hva som helst. Jeg ser alltid ut til å gå tilbake til den andre metoden jeg noensinne har brukt (en MA og stokker) som for øvrig har vært den mest vellykkede overordnede for meg. Likevel er det. Jeg pleier å bruke den for å bekrefte andre metoder. Men dette vil ikke stoppe meg fra å prowling disse fora fordi jeg virkelig liker å sjekke ut andre folks innsats og det er noen gode her. Så i et nøtteskall, ja, jeg er enig med deg og jeg er i den enkle leiren. Men fordi jeg leser disse og andre systemer, gjør det meg ikke en taper. Godt innlegg Dave Jeg vil aldri, noensinne foreslå at hvem leser FF er en taper. Til å begynne med er jeg en leser, minst en gang i uken, og liker å lese om andre folks tilnærminger. Det eneste jeg ikke liker er å se over en over den samme gamle historien om at folk blir begeistret for neste hellige gral og så ser det samme mønsteret alle tider hvor tråden begynner å miste innlegg som folk innser at på ulike tidspunkter, systemet fungerer ikke bra. Jeg har vært der, gjort det. Alt jeg foreslår er å holde det enkelt og forandre attitiden: Hvis du håper et system vil gjøre deg rik, vil du bare bli stresset og tape penger. Hvis du skjønner, kan et system bare hjelpe deg og gi deg ekstra penger. Avhengig av hvor mye din startbalanse er, vil du være god til det og ha det gøy. Virkeligheten er at 90 av mennesker her håper å bli rik raskt og derfor hater å lese innlegg som min og få alt defensiv, og jeg vet at årsaken ikke for lenge siden var jeg akkurat i samme sko. Etter hvert som tiden går, vil de innse at jeg ikke var så feil i det hele tatt. Lunsj. Lunsj er for wimps De 58 emas fungerer veldig bra når det trender, mindre når det varierer. Men hvilken indikator fungerer bra på ulike markeder uansett, riktig. Hvis markedene alltid var trending, ville vi alle være skitten rike nå. Problemet med handel, uansett hva (lager, råvarer, forex etc.) er når markedet varierer, periode. Det var da mest fortjeneste oppnådd mens det var trending, brent og du begynner igjen. Ja, jeg er helt enig med dette. Derfor er det ingen hellig gralstrategi, og det vil aldri bli. Med denne typen strategi og enhver strategi egentlig, er å holde tapene små og la fortjenesten løpe, så vi har en konsistent langsiktig kanten. Jeg forstår hva du mener om korte tidsrammer. Jeg handlet disse i begynnelsen, men det var veldig arbeidskrevende og jeg gjorde mye mer handler enn jeg gjør nå, noe som betydde mye mer sprer seg til megleren, noe som betyr at jeg måtte ha et mye større vinnforhold bare for å bryte med. Folk tjener penger på denne typen handel, men det passer bare ikke meg. Jeg må også være enig i at fx ikke er en rask, rask ordning, men denne typen tilnærming er potensielt farlig etter min mening. Men med streng disiplin og risikostyring og en god strategi, er det mulig å gjøre over gjennomsnittet avkastning på pengene, ikke uten noen grad av risiko skjønt. Jeg er mer konservativ enn mange forhandlere, jeg handler med svært lav innflytelse, jeg tar sikte på 2-3 per måned. Hvis jeg kommer til 4, slutter jeg å handle for måneden, for ikke å risikere å miste den. Ble medlem Sep 2006 Status: Medlem 995 Innlegg For øyeblikket venter jeg på et signal på GBPUSD, det kan komme i dag, det kan komme om noen dager, jeg vil vente. Siste handel på dette paret var krysset den 24. august. Oppføring var 2.0040. Det ble veldig nært til stoppet mitt, som var under støtte på tiden, da ble prisen endret til fordel for min posisjon og slått 2.0191, og mitt etterfølgende stopp ble aktivert på 2.0141 for 101 pips. Tålmodighet og disiplin, jeg kommer dit Registrert Sep 2006 Status: Medlem 944 Innlegg PeterM, god tråd. Takk for at du deler din erfaring. Jeg er for tiden lang GBPUSD med noen få pips låst inn og vil følge ditt daglige signal og hoppe på kort også, hvis det materialiseres og R: R ser OK ut. Takk igjen og god handel til deg. Ble medlem Aug 2007 Status: Medlem 2 Innlegg Hei jeg er en nybegynner, men jeg har fulgt kryss over metoden, og det har vært en av de mest enkle og mest effektive spørsmålene jeg har. 1) hvordan skulle du definere et varierende marked 2) å være en laggard MA legger du bestillingen på markedet når EMAs krysser hverandre takk gutter Ble medlem Sep 2006 Status: Medlem 781 Innlegg tx for indikatorene banzai og ja PeterM, til tross for hva andre kan si. MA-kryss er en av de enkleste og mest effektive metodene jeg kom over. wrt. varierende markeder, forblir jeg ussalt ut av trøbbel med MTF og trading på daillies eller 4 timer. Ble med i okt 2006 Status: Medlem 24 Innlegg Det tok meg en stund, men nå er jeg en enkelhetskvinne. For de som finner 2 bevegelige gjennomsnitt, devilishly komplisert hvorfor ikke prøv min metode for å bruke bare 1 Jeg bruker nå bare 10ema (5 eller 8 er like bra). Når det skjærer gjennom pris har du et signal. Hvis ema-linjen er flatt, venter jeg på litt skråning, men annet enn det er bare øyeboll og litt lysemønstre. Det er også mindre frustrerende enn å flytte gjennomsnittlige kryss som det er mange muligheter til å komme inn, så jeg bryr meg ikke om jeg savner en. Med et veldig stramt stoppeluft fungerer det veldig bra. Jeg har brukt den fra 1 minutt til 1 time med god avkastning. Lykke til for alle Med tanke på et trekk til MemphisMalaysia i dag, må G25 få sine prioriteringer riktig. Hvis det ikke var noen religion, ville det ikke være noen problemer med religionen, og du ville ikke måtte kjempe for å endre eller korrigere forbundsforfatningen. La barna være alene og stoppe hjernevasking og indoktrinere dem til å tro på tull. Deretter kan du G25-moroner gå og konsentrere deg om noe viktigere. Raja Petra Kamarudin G25 eller Eminent Malaysians gruppe gjør så stor oppstyr over noe som egentlig er resultatet i stedet for årsaken til problemet. Hva en gruppe moroner Har de ikke hørt ordene kurere årsaken og ikke kurere symptomene på sykdommen Du trenger å kurere årsaken, ikke symptomene, og når du kurere årsaken, vil symptomene automatisk forsvinne i tynn luft i seg selv . Og disse moronene kaller seg gruppen Eminent Malaysians, kononnya. Jeg refererer til nyhetsrapporten fra Free Malaysia Today. som du kan lese nedenfor. Disse G25-moronene argumenterer for å endre eller korrigere den føderale grunnloven i Malaysia, slik at tillatelse fra begge foreldre i stedet for bare en av foreldrene er nødvendig før et barn kan konverteres. Selvfølgelig, når vi sier omvendt her, betyr det omvendt ut av eller til islam. G25 bryr seg ikke om to hoots hvis du konverterer fra hinduisme til kristendom eller forlater religion helt for å bli ateist. Du kan til og med be til en gigantisk tekanne så langt som G25 er opptatt like lenge siden det ikke involverer muslimer eller konvertitter til islam. La meg nå få dette klart. Ifølge den DAP-ledede Pakatan Harapan, som G25 støtter helhjertet, er Malaysia en sekulær stat. Det er det DAP og dets kuncu eller minions i Pakatan Harapan insisterer på. Så hvis Malaysia er en sekulær stat og ikke en teokratisk stat, hvilken virksomhet er det av regjeringen i første omgang hvilken religion mine barn følger Is det ikke noe som islamsk stat, ISIS, ISIL, Boko Haram, Taliban etc. ville bli så kaypoh om Så, først og fremst må G25 fortelle oss om Malaysia er en sekulær stat (som DAP-ledede Pakatan Harapan sier det er) eller om Malaysia er en islamsk stat. Hvis Malaysia er en sekulær stat, har regjeringen ingen forstyrrelser i saker som angår religion (slik som våre barns religion) og hvis Malaysia er en islamsk stat, er PAS riktig for å presse på Hudud. G25 ser ut til å ha lyst til begge deler. De vil at Malaysia skal bli en sekulær stat og samtidig fortelle muslimer hva de kan og ikke kan gjøre. Hvorfor er G25 så opptatt av våre barns religion. Okay, kanskje et muslimsk par skilsmisse og en forelder konverterer sitt barn eller barn inn i eller ut av islam. Og G25 vil at begge foreldrene skal bli enige om dette før deres barn eller barn kan konverteres til eller ut av islam. Hvorfor, i utgangspunktet ønsker de å konvertere sine barn til islam? Jeg mener at faren og moren kan være muslimer og moren fødes til et barn eller barn. Og så fyller noen moron et eller annet barns fødselsattest og kommer inn i islam i religionskolonnen. Og så fra den dagen på det barnet eller de barna er låst eller fanget i islam. Hadde det eendaglige barn be om å bli muslim. Hvem skal du bestemme at barnet må bli muslim. Og til det barnet er 18, kan han eller hun ikke forlate islam fordi foreldrene eller en av foreldrene bestemte seg for at barnet er en muslim. Kaller det rettferdighet som G25 hevder at den kjemper for. Det er som når en mann som er en svart slave gifter seg med en kvinne som også er en svart slave, og deres barn er født i slaveri. Den svarte barnet slaven blir slaveeierens eiendom, og slaveeieren kan gjøre det han liker med det barnet. Så, hvis en mann som er muslim, gifter seg med en kvinne som også er muslim, blir deres barn født i islam og blir en slave av systemet. Barnet kan ikke forlate islam, og hvis foreldrene blir skilt, og hvis en forelder skulle forlate islam, blir det en veldig rotete affære. Trenger ikke et en-dagers barn til å bli muslim, og deretter i de neste 18 årene du hjernevasker og indoktrinerer det barnet til å bli en god muslim som en form for barnemishandling og brudd på menneskerettighetene. Da barnet blir terrorist du nekter å akseptere ansvar for å snu barnet til en nidkjær eller fanatiker. For det første bør en lov overføres til å forby folk å tvinge religion til mindreårige. Barnet kan ikke stemme eller kjøre bil eller gifte seg eller eie en pistol til han eller hun er i alder. Slik at barnet bør få lov til å bestemme seg for å tro på Gud og følg bare en religion når han eller hun er i alder. Barnet er ikke gammelt nok til å stemme eller kjøre bil eller gifte seg eller eie en pistol, og likevel er han eller hun gammel nok til å ha en religion. Og dette gjelder alle religioner. Hvorfor tvinge barnet ditt til å tro på statuer og forfedre og tvinge dem til å gå til kirke eller til et tempel Bare fordi du tror på alt det tull betyr ikke at du har rett til å tvinge andre til å tro på det selv om det er ditt eget barn. Og etter det vil de alle vokse opp i voksne og kjempe om hvilken religion som er den sanne religionen, og som er den falske religionen og drepe hverandre om all den tull de har blitt lært når de vokste opp. G25 må prioriteres riktig. Hvis det ikke var noen religion, ville det ikke være noen problemer med religionen, og du ville ikke måtte kjempe for å endre eller korrigere forbundsforfatningen. La barna være alene og stoppe hjernevasking og indoktrinere dem til å tro på tull. Deretter kan du G25-moroner gå og konsentrere deg om noe viktigere. G25: Gjør begge foreldre samtykke til barnekonvertering. Gruppe av fremstående malaysier sier BM-versjonen av grunnloven ble endret uten formell endring da 8216parent8217 ble oversatt som 8216ibu atau bapa8217 i stedet for 8216ibu bapa8217. (Free Malaysia Today) 8211 G25-gruppen av tidligere senior tjenestemenn har bedt om at forfatningsloven endres for å tydeliggjøre at begge foreldre skal være pålagt å samtykke til omdanning av et barn. G25 oppfordret også forbundsregeringen til å gjenopprette ordene ibu bapa i Bahasa Malaysia (BM) versjonen av grunnloven og påpekte at 2002-versjonen av BM-versjonen hadde brukt ibu atau bapa for ordet forelder. I en uttalelse i dag innebar gruppen at grunnloven hadde blitt endret uten at et formell endringsforslag ble vedtatt av parlamentet ved å endre betydningen av ordet foreldre som brukt i BM-versjonen av grunnloven. G25 sa: Klart, for ordet ibu bapa skal endres til ibu atau, ville bapa kreve et endringsforslag til Forbundsloven. Men fra det som kunne fastslås, har det ikke vært noe slikt. G25-erklæringen ble gjort med hensyn til at regjeringene planlegger å endre lov om sivile ekteskap og skilsmisse (lov 164) for å gi sivile domstoler jurisdiksjon over sivile ekteskap og skilsmisse og relaterte saker om varetekt og forfølgelse. Statsministeren, Najib Razak, hadde kunngjort at endringer i lovreformen (ekteskap og skilsmisse) 1976 ville bli fremlagt i Dewan Rakyat i oktober for å avslutte en langvarig konflikt i jurisdiksjon mellom sivile domstole og shariah courts. Innbydende statsministeren kunngjøringen, G25 håpet at endringene ville ende opp urettferdighetene som ikke-muslimske hustruer hadde på sivilrettene siden Shamala-saken i 2004, hvor en mann konverterer til islam og også konverterer barna uten konenes samtykke. Den vanlige faktoren i alle disse tilfellene var at den ensidige konvertering ble gjort til tross for kona og nektet hennes forvaring av barna, sa G25, og oppfordret regjeringen til å endre grunnloven også for å oppheve en forbundsdomstolsavgjørelse i Subashini-saken i 2008, da retten fastslått at ordet foreldre betød enten foreldre og ikke begge foreldre. G25 sa Barrådet og mange juridiske eksperter trodde at den føderale domstolens avgjørelse var galt, og at grunnloven uttalt at ord i det maskuline kjønet inkluderte kvinner og ord i singularet inkluderer flertall og omvendt. G25 oppfordret regjeringen til å oppheve Federal Court-avgjørelsen i Subashini-saken ved å endre artikkel 12 nr. 4 i konstitusjonen for å gjøre det veldig klart at ordet foreldre betød begge foreldre og ikke bare en enlig forelder.

No comments:

Post a Comment