Monday 9 October 2017

15 M Handel System


Et enkelt trading system i 1m, 5m, 10m, 15m, 30m, 1h diagram Jeg gir her noen veldig enkelt trading system som er manuell og veldig lett å håndtere. Først for trendutvalg bruker du 200 EMA, og jeg får hjelp fra 50 EMA til handel. La oss si at 200 EMA er økende (og også 50 EMA) og da bestemmer jeg at jeg skal ta lang stilling. og om omvendt så går jeg for kort. Jeg skal ta stilling når 8 EMA kommer til å krysse 21 EMA (for lang) og vice versa for kort posisjon. Jeg skal handle når 200EMA og 50EMA begge øker ikke bare 200EMA og vice versa. Jeg tar posisjon neste stearinlys etter krysset med stoploss 20-30 pips. 5 og 10 EMA er også mulig i stedet for 8 og 21 EMA for å inngå handel. Entry er også bra med hjelp av MACD, men jeg tror 8 og 21 er mer anvendelig. Jeg øker kontinuerlig mitt stoppfall med høye (for lange) og lave (for korte). La den siste høyden være 120.300 i min lange posisjon, så skal jeg øke stoppløpet på 120.000. Dette er veldig enkelt prosess å følge. Langsom, men jeg tror det er mulig å tjene penger på dette systemet. Vennligst hvem som er virkelig ekspert på koding, skriv en EA for det, og vær så snill å test det for en annen tidsramme. Jeg er ikke en koder for MT4 Thanx og hilsen. fxbs: virkelig. selv beck teste det for deg - men hva skal du gjøre Egentlig bruker jeg denne strategien og denne strategien utvider rekkevidden handel, whipsaw, false entry signal. og å se forskjellig tidsramme er ikke nødvendig for å bruke dette systemet. Kan være at dette vil gjøre noe godt for noen som er villige til å tjene penger i lite, men i konsistensgrunnlag. Jeg skal laste opp noen handel med meg tid til gang for å vise effektiviteten. thanx og hilsen. Takk for at du deler systemet ditt. Kan du dele indikatormalen. Bli med oss ​​last ned MetaTrader 5 Copyright 2000-2016, MQL5 Ltd. Gamblers 5 og 15 minutters handelssystem Ble medlem Mar 2007 Status: Medlem 755 Innlegg Her er systemregler som jeg har brukt tidligere få uker. Kjøp når et stearinlys lukker over den siste nedre linjen i en downtrend Selg når et stearinlys lukkes under den siste linjen i en uptrend Ta fortjeneste når du har tjent noen pips eller når du får et signal om å bestille i motsatt retning. Jeg har testet systemet på EURUSD 15 minutters diagrammer, og det fungerte bra. Hvis markedet beveger seg mye opp og ned, anbefaler jeg at du bruker et 5-minutters diagram i stedet. Nedenfor er noen av de siste handlingene du kunne ha gjort hvis du brukte dette systemet. Hvis slakterier hadde glassvegger, ville alle være vegetarianer. Ble med jul 2006 Status: Din vennlige Daily Pip Nipper. 399 Innlegg Flott enkel metode. En ting, ville det første hvite lyset etter den første røde pilen være et gyldig kjøpesignal. Også når avslutter du handelen din hvis det er goign feil vei .. stopp tap eller. Ingenting er vanskelig, noen ting tar bare mer tid og disiplin. Nei, jeg bruker ikke stopper og mål. Måten jeg definerer en trend er dette. Hvis åpningsprisen for den siste linjen i en opptrinn er ødelagt, har nedtrenden startet. Når åpningsprisen for den siste nedlinjen i den trenden er ødelagt, har opptrenden startet, så det er alltid en trend. Virker som om det ville være relativt enkelt. Kanskje vi kunne finjustere handelskriteriene, og så gi jeg det en tur hvis jeg har tid. Noen spørsmål: Angir du stoppmål eller reverserer du bare på motsatte signaler. Har du også noen kvantitativ måte å definere trenden. Et eksempel kan være når skråningen av et bevegelige gjennomsnitt av en periode er større enn x eller mindre enn - x (for uptrend og downtrend henholdsvis) .15 Pips Free Forex Scalping System En virkelig nøyaktig gratis forex scalping system som kan brukes på 5 minutter og 15 minutter diagrammer. It8217s består av 2 handelsindikatorer, en for kortsiktig trendretning og en for handelsinngangssignaler og enkel stop-loss-plassering. Indikatorer: ArrowsAndCurves, BarTimer (viser tid igjen til neste linje), freescalpingindicator Foretrukket tidsramme (r): 5 min., 15 min. Handelssessioner: London, New York. Foretrukne valutapar: lavspread store fx par (EURUSD, USDJPY, GBPUSD, AUDUSD) Eksempel: EURUSD 15 minuttdiagram Som vist i EURUSD-diagrammet ovenfor, identifiserte dette systemet 6 handelsmuligheter. 2 lange signaler og 4 korte signaler. 5 handelsposisjoner ble stengt for 15 pips hver og 1 korthandel ble stengt for 18 pips tap. Resultat: 57 pips gevinst. Gratis forex scalping indikator trekker grønt histogram (kort bullish) Blå opp pil (handel inngang) gt Gå lenge ved åpningen av neste lysestake og sett profittmål til 15 pips. Stop-Loss: Sett et stopp-tap rett under den nedre grønne ArrowsAndCurves-linjen. Free forex scalping indikator trekker rødt histogram (kortvarig bearish) Rød ned pil (handel inngang) gt Gå kort ved åpningen av neste lysestake og sett overskuddsmål til 15 pips. Stop-Loss: Sett et stopp-tap rett over den øvre grønne ArrowsAndCurves-linjen. Relaterte innlegg: Last Forex Analyzer PRO gratis i dag Brand New Forex System Med Super Nøyaktig Og Rask Signaler Generering Teknologi. Forex Analyzer PRO genererer kjøp og salgssignaler rett på diagrammet ditt med lasernøyaktighet og REPAINER ALDRI opptil 200 pips hver dag Kjøp og selg Forex-signaler Avansert Daglig Range Detection Email Mobilvarselvarsler Ingen Repainting eller Lagging Vi respekterer alltid ditt privatliv på Dolphintrader.

No comments:

Post a Comment