Tuesday 3 October 2017

Forex Day Trading System Forex Profit Monster


Forex Day Monster Trading System Resultater Som lovet i mitt siste innlegg om den fantastiske måneden i oktober for Forex Profit Monster genererer over 11000 pips, er jeg her for å poste om dagen min tidligere i dag med Forex Day Monster. Jeg tok litt tid på slutten av min handelssession i dag for å lagre noen skjermbilder av diagrammer og begynte å jobbe litt tidlig i kveld, slik at jeg kunne legge inn denne blogginnlegget. For de av dere som er uvitende, handler jeg Forex Day Monster eksklusivt under London og New York-sesjonen på 15 minutters diagrammer. Jeg handler også bare på de store parene, da jeg samtidig utviklet dette valutahandelssystemet, fant at de var de eneste parene med den beste kombinasjonen av volum, volatilitet og stabilitet for å være konsekvent lønnsomme. For ikke å nevne at majors har den laveste megler spredningen (uansett hvem din megler er) og du ender ikke med å gi tilbake fortjenesten din i form av spredningen. Nedenfor er det første diagrammet på min serie av handler på EURUSD: Som du kan se trading Euro-dollaren på tirsdag var svært lønnsomt med FDM da jeg fikk 174 pips på dette paret alene. Neste opp er GBPUSD: Denne serien av bransjer produserte to vinnende bransjer for totalt 127 pips. den første for 25 pips og den andre handelen for 102 pips. Jeg valgte å stenge ut den andre handelen på slutten av min handelssession. Heres hva som skjedde med USDCHF: Swissy genererte totalt 115 pips for meg på to handler Og heres hva som skjedde med USDJPY: Som du kan se, var USDJPY ikke lønnsomt for meg denne gangen, da jeg mistet 11 pips på tvers av to handler . Dessverre har dette paret vært mye i det siste med amerikanske dollar og japansk yen blir begge sterkere. Det er et tøft par å handle, men å være en trendhandler, prøver jeg alltid å få tak i hvert signal jeg kan, da jeg ikke vil savne breakout som kan være neste store trekk. Så en fin dag for tirsdag. 405 pips av fortjeneste. Igjen nevner jeg at dette ikke er en typisk dag. Du vil få en dag som denne en gang, kanskje to ganger i uken. og du kan ikke få vinnere ganske så stor. Jeg forteller deg dette slik at du ikke får dine forventninger opp for mye. du kan og vil oppleve dager som dette, men du må være tålmodig. Du kan tilbringe noen økter med jevne mellomrom eller med små vinnere eller tapere til du fanger disse store trekkene. Det viktige er ikke bare å følge systemreglene som beskrevet i User GuideTrading Plan, men også å følge pengestyring og handelspsykologi som er inkludert i systemet. For mer informasjon om Forex Day Monster-systemet, besøk nettstedet mitt på forexprofitmonster og klikk på Forex Day Monster-fanen øverst på siden. Og hvis du er helt ny for Forex trading og ønsker å lære å handle Forex, så før du prøver å handle med Forex Day Monster, bør du lære ved å bruke det opprinnelige Forex Profit Monster trading systemet. Å kjøpe enten system går til ebay og gjør et søk etter systemet du leter etter. Forex Profit Monster eller Forex Day Monster. Takk for at du sjekker ut denne Forex Day Monster-oppdateringen og lykke til i tradingTread: Forex Day Monster amp Forex Profit Monster. Også, The Cost Dette systemet er - Forex Profit Monster - 49,95, Forex Day Monster - 79,95. Dette er utrolig billig, vurderer at du vil betale mer eller mye mer for en EA som ikke er lønnsom langsiktig. Dette systemet har gjennomsnittlig 1100 pips per måned, for godt over et år. Beste verdi for pengene jeg har sett, så langt i 8 måneder med å se. Det eneste andre manuelle systemet med en god sporoppføring, er Sniper Forex, men kostnadene 197, men er fortsatt en stor verdi forsterker, har 5 lønnsomme år med resultater, som en av mine mentorer fortalte meg - sannheten er i resultatene, ikke i The hype. zoegirl, Dette ser ut som et godt system, kan du gi en oppdatering. Junior Member Join Date Oct 2009 Sted Los Angeles, CA Innlegg 24 Det ser ut som indikatoren repaints. To dager er ikke mye av en prøveperiode. Hvordan gjør du nå etter 6 uker valuta forex online trading - Forex trading kurs og strategier som gjorde min konto lønnsom Junior medlem Bli med dato Des 2009 Innlegg 3 Jeg tester også dette systemet. Jeg bruker ikke alle indikatorene, bare de som ikke tilbakebetaler, jeg la til et par andre sammen med bollinger-band og så langt så bra. Etter flere tester Ill post noen resultater Junior medlem Bli med dato Apr 2010 Innlegg 1 Medlem Bli med dato Nov 2010 Innlegg 118 Junior medlem Bli medlem Juni 2011 Innlegg 7 Hei, hvis noen følger Forex Profit Monster manuelle handelssystem, foreslår jeg å se på bloggen min: Jeg kodet en EA for å følge den automatisk. Gi meg beskjed hvis du er interessert i it. Forex Day Monster er designet for handelsmannen som liker å handle mindre tidsrammer som 5, 15 og 30 minutter diagrammer. Tre nye proprietære indikatorer ble utviklet for bruk med dette systemet. FDM BuySell Pressure, FDM Multi-Trend og FDM Oscillator. De to første er brukt til oppføringer og indikatorbaserte utgangsstrategier, mens FDM-oscillatorene er et filter for å filtrere ut dårlige handler, men også få deg til sterke trekk tidlig. Som Forex Profit Monster er Forex Day Monster et tilpasset dagshandelssystem designet for den gratis MT4 profesjonelle handelsplattformen. Hvis du ikke har MT4-plattformen, kan du laste den ned gratis herfra eller gjennom noen av dusinvis av meglere som støtter plattformen. De fleste meglere tilbyr også en gratis demo-konto, inkludert sanntidsstrømdata, slik at du kan teste plattformen (og Forex Day Monster) under ekte markedsforhold uten å risikere en krone av dine egne penger. Oppføringskriteriene er enkle. vent til alle FDM-indikatorene er grønne når lyset er stengt etter en stor grønn FDM Alert Arrow for en lang handel (eller alle indikatorene er røde etter en stor rød FDM Alert Arrow for kort handel.) Som du kan se er det Ingen diskresjon involvert i hvordan man inngår handel, men det er litt involvert i hvordan man skal gå ut av handel. Handelsplanen i Forex Day Monster Installation amp brukerhåndbok forklarer noen forskjellige utgangsscenarier avhengig av hvor mye risiko en næringsdrivende er villig til å ta. Disse inkluderer indikatorbaserte strategier som vist ovenfor. Akkurat som i Forex Profit Monster kan du velge å bruke Support eller Resistance som en exitstrategi. Nedenfor er et eksempel på en handel som er tatt på USDCHF på 15-minutters diagrammet: Se hvordan Forex Day Monster filtrerer ut noen dårlige oppføringer og identifiserer raskt en nyopprettet trend Og i motsetning til andre handelssystemer i dag, vil du ikke være overtrading. Selv om dette er et kortsiktig system, kan du bare få 1-3 gyldige signaler per dag som handler høyere volum timer like før og under den europeiske økten og i New York-sesjonen (kl. 02.00-17.00). Forex Day Monster holder også den tapende handelen liten. så langt i min erfaring kan du ha tre tapere per vinnende handel og fortsatt vise fortjeneste Du har alltid hørt rådene minimere tapene dine og la vinnerne dine løpe, men du visste ikke hvordan du skal gjøre det, spesielt dagshandelen Forex Day Monster gjør det for deg Hva med stopp tap Forex Day Monster bruker en sikkerhetsstopp som Forex Profit Monster. Selv om dette stoppet tapet er strammere enn FPM stopper tap. Her er et eksempel på hvor et stopp er satt i diagrammet nedenfor. (Igjen, dette er ikke et tradisjonelt stopptap. Det er bare der for å beskytte kontoen i tilfelle en katastrofe. Den er ikke designet for å bli slått alle utgangssignaler skal genereres av Forex Day Monster-systemet.

No comments:

Post a Comment