Friday 24 November 2017

34 Ema Trading System


Trading System Test: 34 EMA Crossover System Skrevet 5 år siden 10:35 PM 6. mars 2012 9 kommentarer Hilsen earthlings Jeg, Robopip, har dukket opp fra min pod for å introdusere det neste mekaniske handelssystemet som jeg vil være backtesting. Bortsett fra å gi paulaelli æren av å bli med vår Best Forex Systems Hall of Fame. 34 EMA Crossover System fikk også min interesse på grunn av sin enkle enkelhet. Den benytter seg av 5 EMA og 34 EMA på den daglige tidsrammen for å identifisere mellomtidsutviklinger og det samme settet av eksponentielle glidende gjennomsnitt på 1 timers diagram for å bestemme inngangspunkter. Systemet kan også inkludere RSI. Stokastisk. og MACD for bekreftelse, men siden den nøyaktige bruken av disse indikatorene var nøyaktig spesifisert, bestemte jeg meg for å forlate disse ut mens mekaniseringen av systemet for backtesting formål. Uten videre ado, her er resten av mine mekaniserte backtesting parametere for paulaelli8217s 34 EMA Crossover System: Brukte tidsrammer: Daglig kart for retning, 1 timers diagram for inn - og utgangspunkter Beløp som er risikert per handel: 1 Se etter KJØPS-signaler bare når 5 EMA har krysset over 34 EMA på det daglige diagrammet. Se etter SELG-signaler bare når 5 EMA har krysset under 34 EMA på det daglige diagrammet. 1. Kjøp når 5EMA krysser over 34 EMA på 1-timers diagrammet. Legg lange bestillinger 20 pips over stikkontakten. 2. Selg når 5EMA krysser under 34 EMA på 1-timers diagrammet. Legg korte bestillinger 20 pips under luken av crossover-lyset. Det opprinnelige systemet krever å se på tidligere høyder og nedturer i diagrammer. Men jeg har sett hvordan noen mennesker forestiller seg topper og bunner når det ikke er noen, så jeg bestemte meg for å gjøre avgangsvilkårene mindre subjektive: 1. Stopp tap: Plasser oppstartstap ved høyt (for korte handler) eller lavt (for lange handler) av crossover lyset. Legg til et bakstopp med samme størrelse som startstoppet. 2. Fortjeneste mål: Plasser resultatmål 150 pips vekk fra oppføringen. Jeg bestemte meg for å bruke 150 pips fordi it8217 er nær halvparten av par8217s ukentlige ATR for det siste året. Dette stemmer med paulaelli8217s mål om å fange 8220medium-term8221 trender. 3. Nye kryssoverføringer: Når en ny crossover oppstår i 1-timers tidsramme mens en stilling fortsatt er åpen, gå ut av lysets åpning etter crossover-lyset. Men før jeg trekker seg tilbake til min pod for å begynne å jobbe med dette systemet, la meg påminn deg om at disse mekaniserte reglene som jeg kom opp med, er bare nær tilnærminger til det aktuelle systemet som paulaelli designet. Vær oppmerksom på at det kan være noen uoverensstemmelser her og da, da jeg prøvde mitt beste å mekanisere noen regler som syntes å være subjektive fra dette ydmyke robot8217s synspunkt. Pass på at du ser ut til utgivelsen av backtesting-resultatene 14. mars 2012. That8217s neste onsdag Også, I8217d liker å oppmuntre deg til å sende inn oppføringene til vårt pågående Best Forex Trading System for mars. Som Forex Ninja nevnt i sin 8220You Trade, We Aid8221 artikkel, tilsvarer hver fullstendig innsending 1 donasjon til vår veldedighet i måneden, som er World Vision. På toppen av det, hvis systemet setter kronen, kan du bli med i Hall of Fame og få BabyPips donere 10 til din valgte veldedighet for Ain8217t det er en søt avtale. Hva venter du på? Send inn dine innlegg nå bc 34 brukes av Raghee Horner, den berømte Queen of BabyPips. Grunnen til å bruke 34 og 5 er fordi de er 8220magic8221 Fibonacci tall. I den virkelige verden8230. Strategien ville bli programmert (som Robopip gjør) så løp gjennom en serie med hundrevis av innstillinger. For eksempel kan man prøve en lang EMA på 30, 31, 32, 34 eller 35. Dette er 5 alternativer. Man kan da prøve en kort EMA på 2, 3, 4, 5, 6 eller 7. Dette er 6 alternativer. Man vil kanskje eksperimentere med en fortjeneste på 100, 115, 130 og 145. At8217s 4 alternativer. En liten matte med tilgjengelig antall alternativer får deg: 5 alternativer 6 alternativer 4 alternativer 120 mulige kombinasjoner. Alle 120 mulige kombinasjoner vil automatisk kjøre gjennom programvare for back-testing for å se hvilke som gir mest mulig profitt med minst kontoen, nedtrekk. Dette er prosessen med strategi optimalisering amp kalibrering. julianht17 fordi 34 er et fibbonacci nummer Veldig enkelt og veldig objektivt. Min slags system. Kanskje jeg kan få det litt å legge til fibreprojeksjoner med den. det ser ut som et enkelt og lett å bruke system, jeg liker det. Det skal være høyt, lavt eller nært 5 EMA og 30 EMA Jeg er enig med flertallet av punktene i denne artikkelen, og det er uten tvil det beste. Virkelig et flott innlegg jeg liker det veldig mye. Her finner jeg alt i detaljer. Jeg håper jeg vil se denne typen innlegg igjen i bloggen din. Takk.3 Omfangsbasert handel (34 EMA 5 EMA) Skrevet av Edward Revy 17. desember 2009 - 17:56. Mange systemer starter med ord: Jeg har observert diagrammer for en stund, og plutselig kom en ide opp i hodet mitt. Samme var med denne for meg. Jeg har sett på diagrammer, særlig på bevegelige gjennomsnitt, og kom opp med en handelsplan for å forutse kommende markeder. Dette er den tidligste gjenkjenningen av et marked som jeg er kjent med, og jeg liker å dele den med deg i dag. På hvilken som helst tidsramme trenger vi to bevegelige gjennomsnitt: 34 EMA og 5 EMA. Etter at begge glidende gjennomsnitt har vært handel fra hverandre for en stund markedet var trending, begynn å se på det første lysestaken for å berøre både glidende gjennomsnitt (kroppsskygger, alt teller). Her er vår første kandidat på skjermbildet nedenfor: Dette er det første tidligste tegnet som et sidelengs mønster kan danne. Jeg brukte ord kan være fordi vi ikke vet hva som er for oss foran. Men vi kan gå trinnvis. Nedenfor er hva du faktisk ser i sanntid: Vår neste skritt er å se bak lysestaken og identifisere nærmeste sving høy og lav. Begge disse svingene skal ligge utenfor referansestammen kroppslengde, inkludert skygger. Referanse stearinlys er den ene Ive sirklet i blått. Når vi har funnet begge svinger, tegner de horisontale linjene tanke på dem som vist på skjermbildet nedenfor: Det er ditt forventede område forut. Så lenge prisen forblir inne i det området, kan du behandle det som et områdebundet trekk. La oss se på hva som var de faktiske resultatene: Prisen holder innenfor det spådde området. Godt prognose, det er det ikke. (Forresten forlot jeg MACD på diagrammene bare for referansen til metoden Ive beskrevet tidligere i intervallbasert handel 2) Men det er ikke alt. Vi kan gå videre, og hver gang et nytt lys berører begge Flytte gjennomsnitt, er vi frie til å tilbakestille grensene våre til nye høyder og nedturer med de samme gamle reglene. Range grenser kan gå opp og ned under hver ny re-set, det er greit. Du kan nå handle breakouts ut av disse områdene, eller vent til det er en ny trend å bli handlet. Når du re-innstiller, hold grensene til det aller første området for referansen, når prisen til slutt bryter det nivået, er en betydelig prestasjon, og et nytt kapittel for en ny trend. Virkelig din, Edward Revy forex-strategier - avslørt Innlevering av Keith 2. januar 2010 - 00:21. Håper du og familien har et veldig godt nytt år. Takk for at du deler dette trikset for å forutsi at markedet er stort. Bare ha noen spørsmål: 1. Hvilke riktige strategier anbefaler du i en slik tilstand. 2. Hvordan bestemme når tidsintervallet slutter og sann utbrudd skjer (ved å bruke RSI, MACD, bar nær overbelow MAs, etc.) Jeg tror at hvis vi er i stand for å få øye på markedet, så kan vi dra nytte av det. Takk, Hilsen, Keith. Skrevet av Edward Revy 14. januar 2010 - 06:52. Takk, Keith Mens du er i intervallet, bruker vi våre definerte områdegrenser til å gå inn og ut av handler. Vi kan også bruke Bollinger-band, hvor vi kan trygt handle med sprett av BB-linjene. Det finnes en velkjent strategi av J. Ross, som kan lastes ned på vårt forum: Gimme bar system av J. Ross Også vi kan legge til RSI på toppen, og ta bare de handlingene hvor RSI (3) har nådd oversoldoverkjøpte nivåer. Siden vi vet at markedet er i intervallet (til det bryter ut), vil RSI tillate å få fart. Samme triks kan gjøres med Wiliams R-indikator eller Stokastisk. En breakout er gyldig når den overgikk grensene våre, nemlig et nytt lys ikke bare pokes, men lukker utenfor grensene. Da vi får noen neste stearinlys, forventer vi en re-test av breakout-nivået, hvis det holder (markedet lukkes utenfor rekkevidde igjen), så kan vi planlegge våre bransjer med trenden. Denne strategien kan bidra til å visualisere ideen om trading gyldige breakouts og unngå whipsaws: Trading Breakouts av Breakouts Med vennlig hilsen, Edward Best regards, Edward34 EMA Trading Strategy for nybegynnere :) De sier de som kan. gjøre. og de som ikke kan. lærer Bli med meg ikke, siden jeg forsøker å demonstrere og forfine en veldig enkel handelsstrategi som ærlig talt, jeg skulle ønske jeg hadde funnet før jeg noen gang begynte å handle. Nå finner de fleste seg på en sti som ser etter det såkalte quotHoly Grailquot handelssystemet. Noen sier det eksisterer ikke. Noen bruker hele livet på jakt etter det. Jeg sier jeg tror jeg har funnet den Denne strategien er ment å tillate noen å konsekvent tjene penger på markedene, særlig de som nettopp har startet, og spesielt de som etter å ha mistet penger på markedene, leter etter en enkel, effektiv måte å øke lønnsomheten markedene. En gang for alle Hvis du er som meg, skummer du over noe veldig bra materiale her på fabrikken, noe som jeg synes er verdifullt, noe som jeg synes er fluff, og kanskje du selv medtatt noe av det i dine handelsplaner. (du har en plan rett) Hvis det er så, er sjansene enda bedre at etter å ha sprengt en konto eller to, kommer du til den innså at ved å prøve å gjøre for mye (IE, inkorporere noe av dette og noe av det.) du fant deg selv blødende penger enten ved sakte drypp eller gashing sår. Bunnlinjen. quottrading systemquot var overkomplisert. Eller kanskje å komme opp med handelsplanen er problemet. Jeg vet for meg at jeg ikke ville handle med en quotrealquot-plan, og laget min plan da handelen utviklet seg. Dette gjorde dessverre meg noen store store penger. (Heldigvis for meg var jeg i stand til å ta ut noen av fortjenesten for å beskytte min opprinnelige investering. Som fikk meg til å sprenge noen få kontoer i mitt forsøk på å finne kvotens hellige grail-kvote for handelssystemer og fortsatt være her for å citere gamequot ) - Når jeg sier, sier jeg dessverre dette fordi alt skjer av en grunn, og jeg føler meg virkelig velsignet for å ha overlevd alt og lært så mye om handel med markedene underveis. (IE. Jeg ville ikke endre noe. Å leke med husene ble penger laget for å lære) Når det gjelder Holy Grails. eller Moly Quails som de er omtalt av noen av de beste her på FF. Jeg har kommet til realiseringen, den enkle er alltid bedre. Så hvis du leter etter et komplisert idiotsikkerhetssystem, vil du ikke finne det her. hvis du er på utkikk etter et enkelt dumt bevisssystem, fortsett å lese. Husk nå at det er enkelt å si, betyr ikke at det er enkelt å sitere, og med alt som trener, gjør det perfekt. Men fortsatt bør det være enkelt Med det sagt, her skal vi snakke om et veldig enkelt system. En som følger riktig vil nesten garantere suksess i omtrent hvilket som helst marked. (Vær oppmerksom på all markedsrisiko - alt du antar bør du forsøke å ta de mulige handlingene som er oppført her.) Jeg har fulgt mange gode tråder på dette brettet og mange andre brett, og den ene tingen som er konsekvent i hele er hvor mye tid og krefter som kreves for å holde følge på et av disse fora, spesielt når de begynner å bli slemme. Den ene tingen jeg ikke har tid til er mengden hat som skjer når et medlem begynner å handle barnslig. Jeg vil be om at vi alle oppfører seg sivilisert og holder diskusjonen og debatten ren og pittig. Som med de fleste gode tråder her, er det vanligvis trådstarteren (meg) og de velger noen som er kosmisk klare til å bo sammen med meg over elven og gjennom skogen. Så er det de som går inn i tråden, og er ikke helt klare, så de går videre, bare for å finne seg tilbake hit igjen når en kosmisk syklus har fullført. Husk alt skjer av en grunn Så dette fører meg til mitt første spørsmål. Hvem vil gjerne være sammen med meg på en reise for quotHoly Grailquot Ble medlem Nov 2007 Status: Medlem 126 Innlegg Jeg er sikker på at vi alle har hørt om handelssannene før, for å oppdatere dem, du kan se her (ficiencytradingtrad. Nkthrough. html). Jeg vil snakke litt mer om noen uutslettelige sannheter (noe som du kanskje har hørt før), som jeg har oppdaget underveis som vi skal bruke som grunnlag for vår reise (i ingen bestemt rekkefølge): Verktøy er verktøy og Indikatorer er indikatorer. Med verktøy mener jeg å flytte gjennomsnitt, svingpunkter, fib retracements forlengelser, støtte og motstand linjer og enkel geometri. Ved hjelp av indikatorer mener jeg alt som gjør en form for matematisk beregning (pluss, minus, multipliser eller splitt) på en kombinasjon av enten den åpne, høye, lave eller lukkede bardata og vise den for visningsgleden. Det finnes utallige måter å tjene penger på i markedet, men det gjør det vellykket, konsekvent over lange perioder, uansett hvilken vei markedet beveger seg, er et viktig krav til vårt quotHoly Grailquot. Jeg har sett mange systemer som fungerer på kort sikt, men mislykkes på sikt. Vi må være sjømann, komme til bestemmelsesstedet uansett hvilken vei vindene blåser. Trading er en oddsbasert virksomhet - så du må sørge for at du har en kant og spiller tallene. Ikke vær redd for å spille tallene Bare spill dem smart En vellykket handelsmann er en som har opplevd både stor belønning og stort tap. Du kan ikke forvente å være en perfekt handelsmann inntil dine følelser er investert i en handel, og du har opplevd førstehånds hvordan dine følelser føre deg til å miste pengene dine og blåse opp kontoen din. Du vil ikke være en vellykket handelsmann før du har gjort det gjennom de fem stadiene av tap og er i fred med ALLE du har opplevd. og lært av opplevelsen Du er hardt kablet for feil. Tenk på dette. Hvis vi var hardt kablet for suksess, ville vi alle bli vellykkede. I stedet er vi koblet til motsatt, og det er opp til oss å gjenkjenne dette og justere tilsvarende. Enkelhet er KEYFor hensikten med vårt quotHoly Grailquot-system, vil vi se for å holde ting enkelt. Dette betyr at du bruker TOOLS i motsetning til indikatorer og indikatorer som bekreftelsesverktøy. På vanlig engelsk vil vi forsøke å fjerne ALLE subjektive tanker der to forskjellige personer ser på de samme dataene, får forskjellige resultater. Det skal være så enkelt som 1 1 2 uansett hvem som ser på det. Ved quotHoly Grailquot mener jeg IKKE et system som handler 100 og aldri mister. For formålet med dette systemet definerer jeg quotHoly Grailquot som et system som er enkelt og enkelt å følge og konsekvent gir fortjeneste. Å tjene fortjeneste er definert som dine vinnende handler er større enn dine tapende handler hver uke. Jeg er sikker på at det er flere, og jeg kan legge til dem når vi går. Hvis du har kommentarer om noen av dem, vennligst referer til nummeret, og vi kan diskutere mer detaljert. Her er et eksempeldiagram med tre 34 EMAer av HIGH, CLOSE og LOW. Din første oppgave er å fjerne ALL skjema diagrammet ditt og KUN legg dette verktøyet til diagrammet. Vær spesielt oppmerksom på måten prishandlingen ser ut når den blir innfestet i kanalen. Legg merke til hvordan PA (pris handling) ser ut når den går gjennom enten fra toppen ned eller nederst. Legg merke til hvordan kanalen har en tendens til å fange og inneholde PA, og hva slags sprettpris gjør det når dette skjer. Vennligst fortell meg dine observasjoner. For platen bruker vi nummer 34 på grunn av sine spesielle FIB egenskaper, og vi bruker eksponentielt glidende gjennomsnitt fordi vi vil vite her og nå og passer best. Vedlagt ser du på den nyeste bjørnbevegelsen på GBPJPY H1-diagrammet. Det ser ganske enkelt ut og enkel å bruke, men jeg er fascinert for å finne ut hva profittfallet oppstod i løpet av alle handlingene i skjermbildet du postet Takk på forhånd. Her er et eksempeldiagram med tre 34 EMAer av HIGH, CLOSE og LOW. Din første oppgave er å fjerne ALL skjema diagrammet ditt og KUN legg dette verktøyet til diagrammet. Vær spesielt oppmerksom på måten prishandlingen ser ut når den blir innfestet i kanalen. Legg merke til hvordan PA (pris handling) ser ut når den går gjennom enten fra toppen ned eller nederst. Legg merke til hvordan kanalen har en tendens til å fange og inneholde PA, og hva slags sprettpris gjør det når dette skjer. Vennligst fortell meg dine observasjoner. For platen bruker vi nummer 34 på grunn av sine spesielle FIB egenskaper, og vi bruker eksponentielt glidende gjennomsnitt fordi vi vil vite her og nå og passer best. Vedlagt ser du på den nyeste bjørnbevegelsen på GBPJPY H1-diagrammet. Jeg bruker et 334 EMA utbruddssystem med SR og har hatt gode resultater. Din posttittel på hjemmesiden til FF fikk min oppmerksomhet, og jeg er nysgjerrig på å se forskjellene i våre systemer. Jeg gleder meg til innleggene dine. Jeg er vanligvis på FF for å sjekke kalenderen, men vil prøve å følge tråden når jeg kan. For det aktuelle skjermbildet var min oppføring en trekk tilbake 207,50 med en SL 208,00. Jeg hadde veldig lite trekke ned og mange pips i fortjeneste. (Ive lagt til min posisjon på vei ned, og låst i fortjeneste. Men jeg har fortsatt en handel åpen helt oppe. Bare hvis vi går ned lenger Sørg for å se på flere tidsrammer (2,5,15, 30,60,180,480, D) Jeg bare PLAN handler fra BOLD tidsrammer Men jeg liker å se på 2,5,15 også BTW: Dette systemet er flott for inngang. EXIT er fortsatt åpen for diskusjon som frykt og grådighet spill en stor rolle Høres ganske bra ut, må teste det ut først på demo. Hvilke valutapar fungerer det på, og som virker det ikke på kvitt. Trenden er din venn, til slutten. Quot Tilgi meg VagYokC4, men jeg ser ingen omtale av Raghee Horner i beskrivelsen av 34ema. Det er min tro på at hun utviklet dette systemet. Hun kaller det sitatThe Wavequot. Hun skrev om det i sin 2004 bok, quotForex Trading for Maximum Profitquot. Vel verdt å søke etter de av dere som havent les det. Ja, takk, gå til Raghee Horner for en så fantastisk bok. Jeg kan ikke stresse sterkt nok denne boken Jeg må være READ for noen nye til handel og kan bli funnet her (ragheeEditModule. asp. etailamppID1420). Det er en ganske rask lesning, så jeg anbefaler å lese fra cover-to-cover som hun har mye god informasjon om at hvis du nettopp begynner, er en utmerket ressurs. Med det sagt, Id liker å bruke denne tråden for å utforske mer detaljert hvordan en handelsstrategi kan bygges ved hjelp av 34 EMA-bølgene.

No comments:

Post a Comment